man-outdoor-running

Πήρες λοιπόν την απόφαση να ξεκινήσεις γυμναστική.

Συγχαρητήρια, γιατί αν πραγματικά το εννοείς και είσαι αποφασισμένος για αυτό, μόλις έκανες το πρώτο και σημαντικότερο βήμα. Γιατί η αλήθεια είναι πως μόνο εάν είσαι πραγματικά αποφασισμένος, θα καταφέρεις να έχεις τη διάρκεια που πρέπει για να δεις το πολυπόθητο αποτέλεσμα. Τώρα που ξεκινάς λοιπόν ίσως να έχεις κάποιες απορίες, ίσως τα πράγματα να μην είναι τόσο ξεκαθαρισμένα στο μυαλό σου. Ή ίσως και να νομίζεις ότι είναι, αλλά στην πραγματικότητα να πρέπει να λάβεις και κάποια άλλα θέματα υπ’ όψιν σου. Έλα να τα βάλουμε σε μια σειρά.

1. Ξεκινάς μια καινούργια σωματική δραστηριότητα. Πρέπει να ελέγξεις αν είσαι έτοιμος για αυτήν. Μια επίσκεψη σε έναν γιατρό (καρδιολόγο, παθολόγο) είναι ότι πρέπει για να σε βοηθήσει να σιγουρευτείς. Εάν υπάρχει ιστορικό μυοσκελετικού και όχι μόνο προβλήματος, τότε θα πρέπει να κάνεις και μια επιπλέον εξέταση για να δεις σε τι κατάσταση βρίσκεται το πρόβλημά σου. Έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις ότι άσκηση θέλεις ή όχι; Δεν έχει σημασία που πολλοί χώροι άθλησης δεν θα σου ζητήσουν χαρτί γιατρού. Να θυμάσαι πως το κάνεις για τον εαυτό σου, όχι για το γυμναστήριο.

2. Σκέψου γιατί κάνεις αυτό το βήμα. Μη μένεις απλά στο ότι πρέπει να κάνεις γυμναστική. Εσύ συγκεκριμένα γιατί θέλεις να το κάνεις; Τι θέλεις να πετύχεις; Μια καλή φυσική κατάσταση; Θέλεις να διώξεις μακριά κάποιες ενοχλήσεις που προκλήθηκαν από την αδράνεια; Θέλεις να διαμορφώσεις ένα τελείως διαφορετικό σώμα; Βρες τον στόχο σου και μείνε προσηλωμένος σε αυτόν. Αυτός θα είναι η κινητήρια δύναμή σου τις μέρες που δεν θα έχεις όρεξη για προπόνηση.

3. Αποφάσισε πόσo χρόνο θέλεις και μπορείς να αφιερώνεις στη γυμναστική σου μέσα στην εβδομάδα, αλλά και μέσα στη μέρα. Εδώ πρέπει να πάρεις ρεαλιστικές και εφαρμόσιμες αποφάσεις. Μην ξεκινήσεις κάτι που δεν θα μπορείς να ακολουθήσεις. Δεν θα κρατήσει για πολύ και εσύ έχεις έναν στόχο να πετύχεις.

4. Διάλεξε μέθοδο προπόνησης. Όσο καλό και να είναι αυτό που κάνεις, όσο εξαιρετικό προπονητή και να έχεις και όσο τέλειες και να είναι όλες οι προϋποθέσεις, αν δεν σου αρέσει ο τρόπος που περνάς τον χρόνο σου, το αποτέλεσμα δεν θα έρθει. Αν σου αρέσει αυτό που κάνεις, σίγουρα θα είσαι συνεπής σε αυτό και πολύ εύκολα θα θέλεις να κάνεις το βήμα παραπάνω. Αυτό είναι που σε φέρνει πιο κοντά στο αποτέλεσμα. Σου ταιριάζει ο χορός, το ποδόσφαιρο με τους φίλους σου, το κλασσικό γυμναστήριο, το τρέξιμο, το personal training, το crossfit; Δες τί σε εμπνέει περισσότερο και ξεκίνα δυναμικά!

5. Και τώρα ήρθε η ώρα να επιλέξεις χώρο άθλησης. Πολύ σημαντικό είναι να βρίσκεται κάπου που θα έχεις εύκολη και γρήγορη πρόσβαση. Κάπου κοντά στο σπίτι ή τη δουλειά σου θα είναι ιδανικά, αφού η απόσταση μπορεί να είναι ανασταλτικός παράγοντας τις μέρες που δεν θα έχεις και πολύ όρεξη! Βρες τον χώρο που σου ταιριάζει, κάνε μια δοκιμαστική προπόνηση για να σιγουρευτείς και ξεκίνα!

Να είσαι περήφανος για τον εαυτό σου γιατί δεν είναι πάντα εύκολο να ξεκινάμε κάτι καινούργιο. Πολλές φορές μένουμε στην ασφάλεια και τη σιγουριά της ρουτίνας μας και ξεχνάμε να ζούμε και να κάνουμε πραγματικότητα αυτά που ονειρευόμαστε. Άλλωστε δεν μπορείς να αποτύχεις σε κάτι αν δεν το έχεις προσπαθήσει. Ούτε και να το πετύχεις μπορείς όμως. Οπότε ακολούθησε τα παραπάνω βήματα, βάλε τα δυνατά σου και άλλαξε τη ζωή σου.

Είναι στο χέρι σου!

Leave a Reply

All rights reserved J.Gargalianos 2015