pancake-vromis

Το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας. Ναι είναι!

Πολλές έρευνες, κάθε χρόνο, αποδεικνύουν πώς η ημερήσια πρόσληψη ενός καλού πρωινού συντελεί τόσο στην υιοθέτηση ενός ισορροπημένου τρόπου διατροφής όσο και στην διαχείριση του αισθήματος της πείνας. Επιπλέον, μας γεμίζει με ενέργεια για να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις και την ένταση της καθημερινότητας.

Ένα καλό και δυναμωτικό πρωινό πρέπει να εμπεριέχει όλα τα απαραίτητα συστατικά για να έχουμε την ενέργεια που χρειαζόμαστε. Πρωτεΐνη, υδατάνθρακες, καλά λιπαρά, και βιταμίνες.

Τι θα λέγατε, λοιπόν, για ένα pancake λίγο διαφορετικό από τα άλλα; Πιο χορταστικό, πιο υγιεινό και με καλές θερμίδες που boostαρουν τον οργανισμό; Δεν λέω καλό το σιροπάκι σφενδάμου αλλά δεν μας προσφέρει ιδιαίτερα πράγματα και έχει μερικές παραπανίσιες θερμίδες που καλό είναι να αποφύγουμε.

Pancake βρώμης λοιπόν.
Τι θα χρειαστείτε;

  • 3 ασπράδια αυγού
  • 50 γρ. βρώμη
  • 1 κ.γ. μέλι
  • κανέλα
  • 7-8 καρύδια ή αμύγδαλα
  • Μερικά μύρτιλλα ή 1 ποτήρι χυμό πορτοκάλι

Σε ένα μπολ ανακατέψτε τα ασπράδια του αυγού με τη βρώμη. Ζεστάνετε ένα τηγάνι και τοποθετείστε το μείγμα του αυγού με τη βρώμη και ψήστε το και από τις δύο πλευρές. Αφαιρέστε το pancake από το τηγάνι και προσθέστε από πάνω τους ξηρούς καρπούς, το μέλι και την κανέλα. Σερβίρετε με ένα ποτήρι χυμό πορτοκάλι.

Η βρώμη αποτελεί μία εξαιρετική πηγή υδατανθράκων έχοντας παράλληλα χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη και βοηθά στην αναπλήρωση του μυϊκού γλυκογόνου (αποθήκες ενέργειας στους μύες).

  • Ασπράδι αυγού –μία σούπερ οικονομική τροφή με υψηλή διατροφική αξία. 0% χοληστερόλη, 0% λίπος και 6γρ. περίπου πρωτεΐνη ανά ασπράδι.
  • Μέλι και Κανέλα – σας βοηθούν να ενεργοποιήσετε τον μεταβολισμό σας. Το μέλι είναι πλούσιο σε ιχνοστοιχεία, ασβέστιο, μαγνήσιο, φώσφορο, βιταμίνες Β1&Β2 και βοηθά στην απορρόφηση του σιδήρου στον οργανισμό. Οι βιταμίνες που περιέχει βοηθούν στην απορρόφηση των σακχάρων και γι’αυτό αποτελεί πηγή ενέργειας. Η κανέλα είναι ένα πανίσχυρο αντιοξειδωτικό και ελέγχει τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα παράγοντας λιγότερη ινσουλίνη βοηθώντας στη μείωση της συσσώρευσης λίπους στον οργανισμό.
  • Ξηροί καρποί – πλούσιοι σε Ω3 λιπάρα , πηγή πρωτεϊνών, ιχνοστοιχείων, όπως το μαγνήσιο και φυτικών ινών, καθώς και βιταμινών. Πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο μιας και δίνουν αρκετές θερμίδες.
  • Μύρτιλλα – πλούσια σε αντιοξειδωτικές βιταμίνες A, C, E και B-καροτίνη, κάλιο, μαγνήσιο, φώσφορο και φυτικές ίνες, καθώς είναι φτωχά σε λίπη, άλατα και θερμίδες.
  • Χυμός πορτοκάλι – πλούσιος σε Βιταμίνη C και «ξυπνάει» το μυαλό.

Δύο εναλλακτικές:

  1. Για εσάς που η καθημερινότητά σας είναι απαιτητική και χρειάζεστε περισσότερη πρωτεΐνη, μπορείτε να ενισχύσετε το pancake σας με ένα scoop πρωτεΐνης της επιλογής σας (προτείνω είτε άγευστη, είτε βανίλια ή σοκολάτα).
  2. Για εσάς που αγαπάτε το φυστικοβούτυρο, όπως εγώ, μπορείτε να αντικαταστήσετε τους ξηρούς καρπούς στο μείγμα σας με ένα κουταλάκι του γλυκού φυστικοβούτυρο. Κατά το σερβίρισμα απλώστε το στο pancake σας και έπειτα προσθέστε όλα τα υπόλοιπα υλικά, το μέλι, την κανέλα και τα μύρτιλλα (εάν τελικά τα επιλέξετε).

Χρειάζεσαι μόλις μια εβδομάδα για να συνηθίσει ο οργανισμός σου την πρόσληψη πρωινής τροφής. Δοκίμασέ το και θα δεις άμεσα αποτελέσματα, με λιγότερες λιγουρίτσες.

Leave a Reply

All rights reserved J.Gargalianos 2015