Overhead View Of Businessman Working At Computer In Office

Εάν η δουλειά σου είναι «δουλειά γραφείου», που σημαίνει ότι κάθεσαι σε μία καρέκλα σχεδόν 8-10 ώρες καθημερινά, είμαι βέβαιος ότι γνωρίζεις πολύ καλά πόσο δύσκολο είναι να κρατηθείς σε φόρμα και να προσέχεις την υγεία σου.

Μεταξύ αυτών των πολλών ωρών καθισιού, το μηχάνημα αυτόματης πώλησης, οι άβολες καρέκλες, και τα πολλά φώτα, μπορεί να σε εμποδίζουν από το να έχεις μία υγιή καθημερινότητα.
Έτσι, σε αυτό το άρθρο θα μοιραστώ μαζί σου μερικούς τρόπους για να μείνεις υγιής σε μια δουλειά γραφείου – χωρίς να σου ζητήσω να στέκεσαι όρθιος ;)!

Πάρε μαζί σου το φαγητό σου
Ένας λόγος που ο περισσότερος κόσμος δεν μπορεί να ελέγξει το βάρος του, είναι ότι δεν διαχειρίζεται σωστά τα γεύματά του. Αν δεν έχεις μαζί σου κάτι να φας, θα αναγκαστείς να παραγγείλεις κάτι. Και δεν χρειάζεται να σου πω, πως οι επιλογές που έχεις δεν είναι και οι καλύτερες. Προετοίμασε το φαγητό σου από το σπίτι σου και πάρτο μαζί σου στο γραφείο. Μόνο έτσι θα έχεις τον απόλυτο έλεγχο του φαγητού σου και δεν θα αναγκάζεσαι να καταναλώνεις χαμηλής ποιότητας τρόφιμα που μόνο κακό θα σου κάνουν.

Να έχεις πάντα μερικά υγιεινά σνακ στα συρτάρια σου
Εκεί κατά τις 10-11 όπου το στομάχι των περισσότερων αρχίζει να γουργουρίζει, το τσιμπολόγημα γίνεται αρκετά δελεαστικό. Ένα μπισκότο από εκείνο το βάζο που βρίσκεται στην κοινόχρηστη κουζίνα του γραφείου σου ή μία επίσκεψη στο μηχάνημα αυτόματης πώλησης. Οι μεταποιημένες τροφές, θα αυξήσουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σου και θα ανοίξουν πολύ περισσότερο την όρεξή σου. Έτσι το ένα cookie μπορεί να μετατραπεί σε πέντε πριν καν το καταλάβεις. Αντ ‘αυτού, προσπάθησε να γεμίζεις τα συρτάρια σου με υγιεινά σνακ. Μερικά σνακ που μπορείς να έχεις είναι σακούλες zip-lock (κρατάνε τα σνακ σου φρέσκα για μεγάλο διάστημα) γεμάτες με ξηρούς καρπούς και σπόρους, φρούτα, sticks λαχανικών (καρότα, αγγουράκι, πιπεριές) με χούμους – εδώ θα χρειαστείς το συρτάρι του ψυγείου. Με αυτό τον τρόπο, όταν οι λιγούρες εμφανίζονται, θα είσαι εξοπλισμένος με το σωστό φαγητό!
Δες μερικές ιδέες για σνακ πλούσια σε πρωτεΐνη

Αύξησε την κατανάλωση νερού
Επειδή κάθεσαι όλη την ημέρα δεν σημαίνει ότι το σώμα σου δεν έχει την ανάγκη να ενυδατωθεί σωστά. Η αφυδάτωση μπορεί να προκαλέσει πονοκεφάλους και κόπωση, οπότε βεβαιώσου ότι έχεις ένα γεμάτο μπουκάλι νερό στο γραφείο σου και ξαναγέμιζέ το αμέσως όταν αδειάζει!
Ένας εύκολος τρόπος για να πίνεις περισσότερο νερό είναι να βάλεις ένα καλαμάκι στο μπουκάλι σου. Με αυτό τον τρόπο θα μπορείς να πίνεις νερό και να πληκτρολογείς ταυτόχρονα!

Χρησιμοποίησε το 30’ Lunch Break για να κάνεις μία γρήγορη βόλτα
Ακόμα κι αν το μεσημεριανό σου διάλειμμα είναι περιορισμένο, «κλέψε» 5-10 λεπτά από αυτό για να πας μια γρήγορη βόλτα. Αυτό μπορεί να σου φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο εάν έφαγες κάτι βαρύ για μεσημέρι και αισθάνεσαι λίγο υποτονικός. Το περπάτημα μπορεί να βοηθήσει στην πέψη, να κινητοποιήσει το σώμα σου και να σε ανανεώσει. Και εάν έχει και λίγο ήλιο; Τότε η βιταμίνη D θα κάνει τα θαύματά της.

Κινήσου κάθε μια ώρα
Τώρα εάν είσαι απασχολημένος και δεν έχεις καθόλου χρόνο για ένα μεσημεριανό διάλειμμα, το λιγότερο που μπορείς να κάνεις είναι να κινηθείς για λίγο, τουλάχιστον μια φορά κάθε ώρα. Βάλε μία ειδοποίηση στο τηλέφωνο ή τον υπολογιστή σου και προσπάθησε να σηκώνεσαι κάθε ώρα. Αυτή η «μικρή» βόλτα μπορεί να είναι για να γεμίσεις το μπουκάλι σου με νερό, να πας στην τουαλέτα ή κάνεις ένα γύρο του γραφείου.
Κάθε βήμα μετράει!

Ελπίζω αυτές οι συμβουλές να σε βοήθησαν. Nα είσαι σίγουρος ότι μπορείς να τα καταφέρεις και εγώ είμαι στο πλευρό σου για να σε βοηθήσω. Επικοινώνησε μαζί μου και θα δεις πως με απλές κινήσεις μπορείς να κάνεις τη διαφορά. Θυμήσου ότι είναι στο χέρι σου να αποκτήσεις μια υγιή καθημερινότητα. Όσο απαιτητική και να είναι η δουλειά σου, οφείλεις να βρίσκεις χρόνο για να προσέχεις τον εαυτό σου. Η σωστή προετοιμασία είναι το κλειδί για να τα καταφέρεις!

Leave a Reply

All rights reserved J.Gargalianos 2015