man-cellphone-gym

Το πρόβλημά μας λοιπόν συνεχίζεται. Προπονούμαστε όπως μας έχουν πει ότι πρέπει, αλλά αυτό δεν φαίνεται να φέρνει κάποιο αποτέλεσμα στο σώμα μας. Για να δούμε κάποιους άλλους λόγους που μπορεί να είναι υπεύθυνοι για αυτό.

5. Κοινωνικοποιήσου λιγότερο.

Αααα ναι….Καταλαβαίνω πως υπάρχουν πολλοί λόγοι να έρθεις στο γυμναστήριο εκτός από την προπόνηση και είναι κατανοητό. Επίσης, καταλαβαίνω πως μπορεί να είσαι μια πολύ κοινωνική προσωπικότητα και η πεντάλεπτη συζήτηση με κάθε ασκούμενο είναι απαραίτητη για εσένα. Αν σε ικανοποιεί αυτό χαίρομαι πολύ για εσένα και μην αλλάξεις τίποτα. Δυστυχώς όμως, δεν θα δεις το πολυπόθητο αποτέλεσμα έτσι. Όσο λιγότερη σημασία δείχνεις στον στόχο σου, τόσο και ακόμα λιγότερο θα δείξει και ο στόχος σου σε εσένα.

6. Άκου μουσική.

Έρευνες έχουν δείξει πως το να ακούς τη μουσική που σε εμπνέει στην προπόνησή σου, είναι ένας τρόπος να ανεβάσεις κατακόρυφα την απόδοσή σου. Πάντα φορτισμένο MP3 λοιπόν και είσαι έτοιμος για μεγάλες προπονήσεις!

7. Κινητό στα αποδυτήρια.

Η προπόνηση πρέπει να είναι ο δικός σου χρόνος μέσα στην ημέρα. Είναι ο χρόνος που ξεφεύγεις από όλα τα υπόλοιπα και αφιερώνεσαι για λίγο στον εαυτό σου. Aπόλαυσέ το λοιπόν. Μην αποσπάσαι ούτε από τηλεφωνήματα ούτε από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Προπονήσου τώρα και δικτυώσου αργότερα!

8. Βρες τον χώρο που σου αρέσει.

Έχει τεράστια σημασία να προπονείσαι σε ένα μέρος που σου αρέσει. Μπορεί να είναι ένα υπόγειο γυμναστήριο με χαμηλό φωτισμό, ή ένας τεράστιος εξωτερικός χώρος. Δεν έχει καμία σημασία, αρκεί να αρέσει σε εσένα. Αρκεί να σου δημιουργεί την όρεξη να γυμναστείς και να αισθάνεσαι όμορφα όταν το κάνεις. Μόνο έτσι θα έχεις διάρκεια στις προπονήσεις σου.

9. Διάλεξε το είδος προπόνησης που σου αρέσει.

Μην κάνεις κάτι απλά για να το κάνεις. Η άσκηση είναι κάτι που πρέπει να το θέλεις πραγματικά. Να περιμένεις να φτάσει η ώρα να γυμναστείς. Και αυτό θα το πετύχεις μόνο αν κάνεις κάτι που σου αρέσει. Το γυμναστήριο είναι απλά ένας τρόπος. Δεν είναι ο μόνος όμως. Δοκίμασε crossfit, προπόνηση σε εξωτερικό χώρο, τρέξιμο, χορό ή ότι άλλο μπορείς να σκεφτείς. Σημασία έχει να μην το κάνεις απλά να για να το βγάλεις από τη λίστα των πραγμάτων που πρέπει να κάνεις σήμερα. Κάντο για να σου φτιάξει τη μέρα!

Νομίζω πως όλοι μας έχουμε υποπέσει σε κάποιο από αυτά τα σφάλματα, ένα ή περισσότερα. (Ειδικά το κινητό φαίνεται να μας ακολουθεί παντού τώρα τελευταία). Ο χρόνος μας στο γυμναστήριο είναι πολύτιμος και πρέπει να τον αξιοποιούμε με τον καλύτερο τρόπο. Στην επόμενη προπόνησή σου λοιπόν, παρατήρησε λίγο τον εαυτό σου και σκέψου, μήπως πρέπει να αλλάξεις κάτι; 😉 Δες τους 4 πρώτους τρόπους για καλύτερη προπόνηση

Leave a Reply

All rights reserved J.Gargalianos 2015