kleise-personal-training

Φαίνεται πως τον τελευταίο καιρό όλο και περισσότερος κόσμος στρέφεται προς το personal training για την επίτευξη των προσωπικών τους στόχων.

Τι τους κάνει άραγε να στραφούν προς αυτήν την επιλογή; Η αλήθεια είναι πως υπάρχουν αρκετοί λόγοι και σήμερα θα ήθελα να τους μοιραστώ μαζί σου. Ας δούμε λοιπόν κάποιους από αυτούς τους λόγους για τους οποίους θα μπορούσαμε να δοκιμάσουμε να βάλουμε έναν personal trainer στην καθημερινότητά μας.

1. Ασφάλεια – Έρχεσαι πρώτη φορά σε επαφή με την άσκηση; Ένας personal trainer μπορεί να σε καθοδηγήσει στα πρώτα σου βήματα με ασφάλεια αποκλείοντας την πιθανότητα κάποιου ανεπιθύμητου τραυματισμού.


2. Συνέπεια – Σου είναι δύσκολο να είσαι συνεπής στην προπόνησή σου; Μία συνεδρία personal training θα σου δώσει έναν παραπάνω λόγο να αποκτήσεις την συνέπεια που πρέπει. Ένα προγραμματισμένο ραντεβού άλλωστε το σκέφτεσαι παραπάνω πριν το ακυρώσεις!


3. Εξατομικευμένη προπόνηση/ προσωπικό πρόγραμμα – Ένα πρόγραμμα γυμναστικής που λειτουργεί σε ένα άτομο, δεν μπορεί απαραίτητα να λειτουργήσει και σε κάποιο άλλο. Ένας personal trainer θα δημιουργήσει το πιο αποτελεσματικό πρόγραμμα για εσένα αποκλειστικά , βασιζόμενος στα αποτελέσματα της αξιολόγησης της φυσικής σου κατάστασης , αλλά και στους προσωπικούς σου στόχους.


4. Αποτελεσματικές προπονήσεις προσαρμοσμένες στην καθημέρινότητά σου – η καθημερινότητα και ο έντονος τρόπος ζωής δεν μας αφήνουν αρκετό ελεύθερο χρόνο και σίγουρα αυτόν τον χρόνο δε θέλουμε να τον ξοδεύουμε σε άσκοπες και αναποτελεσματικές προπονήσεις. Ένας personal trainer χτίζει το ασκησιολόγιο που σου ταιριάζει με βάση τις ιδιαιτερότητες της καθημερινότητάς σου.


5. Αποκατάσταση τραυματισμών – Ένας τραυματισμός ή ένα ατύχημα μπορούν να σε αποτρέψουν από το να συμμετάσχεις στις καθημερινές σου δραστηριότητες. Ένας έμπειρος προπονητής, με τις συμβουλές ενός φυσικοθεραπευτή, μπορεί να δουλέψει μαζί σου, ώστε να ανακάμψεις από τον τραυματισμό σου, αλλά και να βοηθήσει στην ενδυνάμωσή σου ακολουθώντας μία σειρά από ασκήσεις που δίνουν έμφαση στην συνολική μυϊκή ισορροπία για την πρόληψη μελλοντικών τραυματισμών.


6. Προπόνηση ατόμων ειδικών ομάδων – Έρευνες επιβεβαιώνουν ότι τα άτομα με προβλήματα υγείας όπως ο διαβήτης, το άσθμα, η οστεοπόρωση ή με προβλήματα στην καρδιά επωφελούνται σε μεγάλο βαθμό από την τακτική σωματική δραστηριότητα. Οι ασθένειες αυτές, μπορεί να φοβίζουν τον ασκούμενο να ξεκινήσει κάποιου είδους δραστηριότητα. Παρόλα αυτά, ένας επαγγελματίας γυμναστής μπορεί να κάνει την προπόνηση αυτού του ατόμου ιδιαίτερα διασκεδαστική και πάντα με πρωταρχικό σκοπό την ασφάλεια του.


7. Αθλητισμός/ ειδικές προπονήσεις –  Πολλοί ερασιτέχνες και επαγγελματίες αθλητές δουλεύουν με έναν personal trainer εκτός της αγωνιστικής περιόδου (off-season) για να προετοιμαστούν για τις προκλήσεις της νέας σεζόν και για να ξεπεράσουν τον ανταγωνισμό. Είτε θέλεις να δουλέψεις την αλτική σου ικανότητα στο μπάσκετ, είτε να αυξήσεις την δύναμή σου για κάποιο αγώνισμα του στίβου, ένας personal trainer μπορεί να σε βοηθήσει προσαρμόζοντας το πρόγραμμά σου με βάση το άθλημα που ακολουθείς.


8. Ego Boost – Και ορίστε και κάτι που μπορεί να μην είναι στο μυαλό μας σαν ένας από τους λόγους για να ξεκινήσουμε personal training. Τί θα έλεγες, εσύ χρειάζεσαι παρακίνηση; Και δεν μιλάω για αυτήν που θα σε κάνει να σηκωθείς από τον καναπέ για να προσπαθήσεις να αλλάξεις την ζωή σου προς το καλύτερο. Αυτή είναι στο χέρι σου και στον τρόπο σκέψης σου να την αποκτήσεις. Μιλάω για την θετική ανατροφοδότηση. Για την επιβράβευση που αξίζεις όταν καταβάλεις μεγάλη προσπάθεια και δίνεις ό,τι μπορείς για να φτάσεις τον στόχο σου. Για αυτήν μιλάω. Και είμαι σίγουρος πως όπως και εγώ έτσι και εσύ την έχουμε ανάγκη (όσο και αν μερικές φορές το αρνούμαστε). Ένας personal trainer όχι μόνο μπορεί να σε βοηθήσει να πετύχεις τους στόχους σου, αλλά με κάποια θετικά και ειλικρινή σχόλια, μπορεί να σου τονώσει την αυτοπεποίθηση βοηθώντας σε έτσι να ανταποκριθείς με καλύτερη ψυχολογία στις προκλήσεις της καθημερινότητάς σου.

Βέβαια, είναι σημαντικό να θυμάσαι ότι ο προσωπικός σου γυμναστής δεν είναι «μάγος». Δεν μπορεί ξαφνικά να σε μεταμορφώσει και να αποκτήσεις το σώμα που πάντα ήθελες από την μια στιγμή στην άλλη. Με τη δική σου θέληση, όμως, και την δική σου απαιτούμενη προσπάθεια, σίγουρα μπορεί να σε καθοδηγήσει έτσι ώστε να φτάσεις στο δικό σου καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Αυτοί, λοιπόν, ήταν κάποιοι από τους λόγους που ενδεχομένως να σε κάνουν να γίνεις και εσύ ένας από αυτούς που θα βάλουν το personal training στη ζωή τους. Μπορεί να σου ταιριάζει, μπορεί και όχι. Εξαρτάται από εσένα. Εγώ αυτό που θα σου πω, είναι πως τώρα είναι η στιγμή να κάνεις την δική σου αλλαγή. Η καθημερινότητα μας φθείρει και μας κάνει να αμελούμε τα πιο σημαντικά. Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως ο εαυτός μας αξίζει την καλύτερη μεταχείρηση που μπορούμε να του προσφέρουμε.

Leave a Reply

All rights reserved J.Gargalianos 2015