abs-workout

Συνήθως όταν κάποιος θέλει να μας αποδείξει ότι γυμνάζεται, σηκώνει την μπλούζα του για να μας δείξει τους κοιλιακούς του..

Και είναι λογικό, αφού οι καλοσχηματισμένοι κοιλιακοί είναι συνώνυμο μιας εξαιρετικής φυσικής κατάστασης, επομένως είναι και το ζητούμενο των περισσοτέρων ασκουμένων, αντρών και γυναικών. Παρ’ ότι γίνεται σοβαρή προσπάθεια, όμως, ο περισσότερος κόσμος στον καθρέφτη δεν βλέπει το αποτέλεσμα που θα ήθελε. Και αυτό γιατί πολλές φορές δημιουργούνται κάποιες παρεξηγήσεις που μας κάνουν να χάνουμε τον δρόμο μας. Ας δούμε λοιπόν, γιατί δεν μπορούμε να εμφανίσουμε τους κοιλιακούς μας;

1. Κάνουμε πάρα πολλές ασκήσεις κοιλιακών σε μια προπόνηση

Παιδιά, οι κοιλιακοί είναι σαν τους υπόλοιπους μυς του σώματός μας, οπότε δεν υπάρχει κανένας λόγος να ξοδεύουμε τόσο χρόνο στο στρώμα, πιστεύοντας πως έτσι θα τους κάνουμε να φανούν περισσότερο. Η μείωση του λίπους στο σώμα μας είναι αυτή που θα τους αναδείξει, όχι κάποια ροκανίσματα παραπάνω.

2. Ξοδεύουμε πάρα πολύ ώρα στον διάδρομο

Είναι πολύ συχνό φαινόμενο να βλέπουμε τον κόσμο να ξεχνιέται με τις ώρες χρησιμοποιώντας διάφορα αερόβια μηχανήματα(διάδρομο, ποδήλατο, ελλειπτικό). Δεκαπέντε με είκοσι λεπτά διαλειμματικής προπόνησης τις περισσότερες φορές είναι αρκετά για να πετύχουμε τον σκοπό μας. Δεν ‘’ξοδεύουμε’’ την πολύτιμή μας μυϊκή μάζα, καίμε τις θερμίδες που χρειαζόμαστε και όλα αυτά στον μισό χρόνο.

3. Δεν χρησιμοποιούμε την προπόνηση αντιστάσεων όπως και όσο πρέπει

Τα βάρη, τα λάστιχα, οι τροχαλίες, όλα είναι εργαλεία που βοηθούν τη μυϊκή μας ανάπτυξη. Είναι απαραίτητο να τα εντάξουμε στην προπόνησή μας και μάλιστα να τους δώσουμε πρωταγωνιστικό ρόλο σε αυτήν. Ένα επαρκώς ανεπτυγμένο μυϊκό σύστημα είναι ικανό να αυξήσει τον μεταβολισμό μας και να μας κάνει να καίμε πολύ περισσότερες θερμίδες ακόμα και εκτός γυμναστηρίου.Το αποτέλεσμα; Μειώνεται το λίπος του σώματός μας και σχηματίζονται οι κοιλιακοί μας.

4. Δεν καταναλώνουμε επαρκείς ποσότητες πρωτεΐνης

Η πρωτεϊνη, είναι γνωστό πως θρέφει τους μυς μας και ενεργοποιεί τον μεταβολισμό μας. Εκτός από αυτό όμως, πρέπει να γνωρίζουμε πως το σώμα μας καταναλώνει παραπάνω θερμίδες για την επεξεργασία των πρωτεϊνών σε σχέση με τους υδατάνθρακες και τα λιπαρά. Και βεβαίως, πολύ σημαντικό είναι πως μας δημιουργεί το αίσθημα του κορεσμού, επομένως μας είναι πιο δύσκολο να ξεφύγουμε διατροφικά γιατί αισθανόμαστε πλήρεις κατά τη διάρκεια της μέρας.

5. Φοβόμαστε τους υδατάνθρακες

Μια διατροφή με ελάχιστη πρόσληψη υδατανθράκων, όπως πολλές διάσημες δίαιτες προτείνουν, μας ‘’αδειάζει’’ τα ενεργειακά αποθέματα, πράγμα που κάνει τις προπονήσεις μας μη αποδοτικές. Όταν δεν μπορούμε να ασκηθούμε όσο έντονα χρειάζεται, όσο σολομό και μπρόκολο να φάμε, οι κοιλιακοί μας δεν θα βγουν στην επιφάνεια.

Τώρα που ίσως να ξεκαθάρισε λίγο το τοπίο, είναι ώρα να ξεκινήσουμε την προσπάθεια από την αρχή. Με υπομονή και πάνω από όλα όρεξη και καλή διάθεση, ο στόχος θα έρχεται όλο και πιο κοντά.
Καλές προπονήσεις!

Leave a Reply

All rights reserved J.Gargalianos 2015